یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
عباس خیراندیش

حوزه/ حجت الاسلام عباس خیراندیش از برگزاری دوره پژوهش تابستانه با استفاده از اساتید دانشگاه امام صادق(ع) در حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) هرمزگان خبر داد.

حجت الاسلام عباس خیراندیش معاون پژوهش حوزه علمیه استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، از برگزاری دوره پژوهش تابستانه با استفاده از اساتید دانشگاه امام صادق(ع) در حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) خبر داد و افزود: این طرح به ابتکار و حمایت معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه کشور، هدایت و نظارت معاونت پژوهش حوزه علمیه هرمزگان و به همت مدارس علمیه استان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: دوره پژوهش تابستانه شامل سرفصل های متنوع و مختلفی از جمله کارگاه آموزش روش مطالعه برای تحقیق، آموزش روش تحقیق مقدماتی، آموزش روش استفاده از فناوری در پژوهش، آموزش روش نگارش علمی بوده که مدارس علمیه به مقتضای امکانات و زمانی که در اختیار دارند، حداقل سه روز در ایام تابستان این دوره پژوهشی را برگزار خواهند کرد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه هرمزگان عنوان کرد: برآورد اولیه ما این است که حدوداً ۳۰۰ نفر از طلاب مدارس علمیه هرمزگان در این دوره های پژوهشی شرکت کنند.

وی گفت: در صورتی که طلاب بتوانند هر کدام از این دوره‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهی پایان دوره متناسب به آنها اعطا خواهد شد و مقاله نگارش یافته در صورت واجد شرایط بودن به عنوان پژوهش درسی نیم سال اول لحاظ خواهد شد.

حجت الاسلام عباس خیراندیش از همکاری و مساعدت حجت الاسلام مومنی رئیس کمیته امداد شهرستان بشاگرد در برگزاری این دوره تقدیر ‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha